דבר איתנו. גם לך מגיע תוכנה מנצחת!

שלח
הדוא"ל חובה שולח... נא המתן
Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

סביב העולם בשמונים יום  //  הפקת מחזמר לחנוכה בכיכובם של עודד מנשה, גלית גיאת, ישראל קטורזה

10 פבר

"סביב העולם בשמונים יום" מחזמר לחנוכה 1999, מחזמר לכל המשפחה – בכיכובם של עודד מנשה, ישראל קטורזה, גלית גיאת ויגאל עדיקה.

מסביב לעולם עודד מנשה

עבורי זו הייתה חוויה מעניינת וחדשה, לנהל הצגה גדולה ולעבוד מול ירון כפכפי, כישרון מאין כמותו. "סביב העולם בשמונים יום" הוא המחזמר הראשון בו לקח, על כתפיו, גם את מלאכת הבימוי גם את כתיבת המחזה את התמלילים והלחנים כולל העיבודים המוזיקליים. עם כל העומס בעבודה, האחריות הגדולה, ההפקה התנהלה  בנועם ובמקצוענות כמו מכונה משומנת.

חודשיים של "בשול", חזרות, כוריאוגרפיה ובימוי, הקלטות, עיצוב ובניית התפאורה הגדולה והמורכבת, עיצוב ותפירת תלבושות בכמות גדולה מאוד, צילום קליפ, צילום איטם לתכנית "פספוסים" בקיצור עבודה קשה מאוד…

העבודה הקשה עדיין לא התחילה, היא מתחילה כשבוע וחצי לפני חג החנוכה, חזרות במה למי מכם, שלא חווה או יודע, מדובר בכעשרים שעות עבודה ביממה, לאחר מכן יוצאים לישון את ארבעת השעות הנותרות שעות . בשעות האלה המוסיקה ממשיכה להתנגן בראש, לא מניחה, לא מאפשרת להירדם.

סוף סוף מתחילים להציג

תשעה ימים ברצף, 4-5 הצגות ביום, אינטנסיביות, עבודה מתישה ומספקת. בין היתר מתבדרים ע"י ישראל קטורזה – כיף ומעורר.

במהלך ימי ההצגות, דאגתי לשחקנים הראשיים לשחקנים המשניים ולרקדנים.

דאגתי לתקינות  האביזרים, התלבושות, התפאורה, לדאוג להזמנת ארוחות בוקר וצהרים, לדאוג כמות גדולה של נשנושים, פרודוקטים לקפה והרבה מים, לתזמן הפסקות אוכל, כל זאת בנוסף לישיבה מול שני מכשירי קומפקט – דיסק ולהכניס Q  מוסיקליים להצגה, בזמן אמת. פעולה המצריכה ריכוז רב ולי יש הפרעת קשב….יש לציין שהתגברתי ועברתי את הימים וההצגות ללא טעויות מיותרות.

שחקנים על הבמה

בעיניי זו אחת ההצגות היפות ביותר שהפיקו בחנוכה. המחזה נכתב בטוב טעם, השירים יפים, המשתתפים מוכשרים, כוריאוגרפיה מקסימה שנעשתה ע"י קלוד דדיה, התלבושות שעוצבו ע"י יובל כספין תאמו את רוח התקופה של המחזה. תלבושות מגוונות וססגוניות.

תפאורה יפיפייה. סיפור הצלחה.

  1. אייל ברכה06-07-13

    זה כל כך אחורה בזמן. אנחנו גם היינו בהצגה הזו.
    זה היה בסינרמה ת"א. היה מדהים.

השאר תגובה