צור קשר! פגישת ייעוץ ראשונה חינם.

שלח
הדוא"ל חובה שולח... נא המתן
Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

דודודום ביער בקסום  //  שירים מקוריים ונגינה חיה (גיטרה, תופים)

דודודום מסתגוור ביער הקסום יחד עם ג'וני הארנב. הילדים הצופים במופע מגיעים לבקר אותו ויחד הם עוברים חוויות מוזיקאליות ומצחיקות. הם נחשפים לחברות המצחיקה שבין דודודום וג'וני הארנב, עוזרים לדודודום להוריד גשם לבקשתו של הצ'יף האינדיאני אשר מתגלה לדודודום.

כאשר ג'וני חוגג יום הולדת, דודודום, מכין לו על הבמה חליל מזגר (חותך, קודח, מקלף) ומסגן איתו (לנגד עיניהם המשתאות של הילדים…). כשדודודום מוצא חתיכת עץ ביער ומוציא ממנה קולות של חיות (זהו למעשה דיג'ירו- כלי נגינה אוטרלי עתיק) הילדים הופכים גם הם לחיות ביער בקסום. כאשר ג'וני נעלם במחסן הוא חוזר עם תופים העשויים מכלי מחזור וזבל ויחד עם דודודום הם פוצחים בקצב שמקפיץ את הילדים.

דודודו ביער הקסמים מופע לילדים

המופע מלווה בשירים מקוריים ונגינה חיה של תופים, גיטרה, מפוחית וכלים שבטיים לשירים, קופצים ורוקדים, משמיעים קולות ונותנים חודפש לדרור ולדמיון.

המצלות

1. <המלצה מעריית נהריה> לחץ בכדי להציג

2. <המלצה רכזת גיל רך מטה אשר> לחץ בכדי להציג

סרטון לתקציר המופע

תקציר מופע דודודום מאתר YouTube

קטעים מהדי.וי.די המבוסס על ההצגה

שיר פתיחה – ביער בקסום

שיר הגשם 

ה- DVD עלה לאחרונה גם ב-YES וגם ב- HOT VOD ונמצא גם בחנויות, כך שדודודום נהיה מוכר יותר ויותר ברחבי הארץ וזוכה לאהבה רבה מצד הילדים וההורים.

פרטים אודות המופע

"דודודום ביער הקסום" הוא מופע לילדים המשלב הרפתקאות, שירים מקוריים, מוזיקה חיה וכלי נגינה מיוחדים מכל העולם. זהו מופע אינטראקטיבי, מצחיק וקצבי. הילדים לא רק צופים במופע אלא הם חלק פעיל ממנו. (קופצים, שרים, רוקדים, מתופפים על הגוף, משתמשים בדמיון ובעיקר צוחקים ונהנים).
הדבר שמייחד את דודודום הוא היותו אמן ובדרן לילדים ולגיל הרך ומטפל בעל תואר שני בטיפול באומנויות כך שהגישה שלו משלבת הרבה צחוק וכיף יחד עם חינוך וערכים. לדוגמא: שירים במופע שמדברים על קבלת האחר והשונה, שירים וקטעים על חברות אמיתית ועל עזרה לאחר, סיפורים שחושפים את הילד לתרבויות שונות בעולם ולכלי נגינה מיוחדים(כגון-דיג'רידו, מקל גשם, תופים אפריקאים, חליל מגזר…).

בצורה קומית וקלילה הילדים מזדהים עם דודודום ויחד יוצאים למסע מרתק בין שירים, סיפורים, דמויות, צחוק והפתעות.

השילוב בין עולמות הבידור והערכים יוצר מופע מצחיק, מרתק ואיכותי בעל ערך מוסף שזוכה להערכה רבה מצד ההורים ואהבה גדולה מצד הילדים.

בנוסף לדודודום משתתפת במופע גם טין טין – רקדנית מקצועית המשתמשת באביזרי ריקוד וג'אגלניג שונים ומתקשרת עם דודודום והילדים דרך התנועה והמחול.

המופע מיועד לגילאי 2-6

המופע מתאים למקומות סגורים ופתוחים כאחד ואינו תלוי במספר צופים.
המופע כולל הגברה איכותית המתאימה עד 300 איש.

אודות דודודום

*אמן יוצר ופרפורמר לילדים ולגיל הרך.
*מוזיקאי, שחקן, מספר סיפורים, כותב ומלחין.
*עובד מזה שבע שנים עם ילדים ומגוון אוכלוסיות מיוחדות בטיפול ושיקום דרך מוזיקה ודרמה.
פסיכולוגיה, M.A בטיפול באומנויות. B.A*
*חי ויוצר בשבי ציון

להזמנת ההצגה של דודודום ביער הקסום, בטוויטר במייל בסקייפ בטופס
צור/י קשר ונשמח לתת עוד פרטים. 052-2730582 בטלפון