צור קשר - נשמח לעצב לך אפליקציה שיווקית ונוחה!

שלח
הדוא"ל חובה שולח... נא המתן
Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

אורבן פרוג'קט – הופעות ברייק דאנס  //  מופע רחוב במיוחד לארועים!

אורבן פרוג'קט – הופעות ברייק דאנס ברמה בינלאומית!

מופע של 5-7 רקדנים לבחירתכם

מקוריות ושאיפה להרשים את הקהל זהו סוד ההצלחה של צוות רקדני הברייק דאנס שלנו. הריקוד נבנה תחת פיקוח וליווי קפדני של הכוריאוגרפים שלנו, כי כל מופע היא יצירת אומנות בפני עצמה. ניתן לבחור רעיונות למופע מהמאגר של הופעות ברייק דאנס שלנו או להציע רעיונות ואנחנו נממש אותם.

מתוך מופע ברייק דאנס

Urban Project הינו מרכז להופעות ברייק דאנס. החל משנת 2008 אורבן פרוג'קט נותנים שירותים שונים בתחום הריקוד כגון: חוגים, סדנאות, הופעות והפקת תחרויות ברייק דאנס ברמה בינלאומית.

מיקוד בברייק דאנס זה שם המשחק!

קצת על היסטוריה של הופעות ברייקדאנס העולם

לפני פחות מחמישים שנה העולם הכיר את התחום החדש ששילב טוב מאוד בין סגנונות ספורטיביים שונים כמו התעמלות קרקע , קפוארה, ואומנויות לחימה. כל הדברים הללו התמזגו לתוך נושא אחד תוך כדי מקצבים יפים של מוזיקת ההיפ הופ עד שקיבל את השם המוכר ברייקדאנס. הרקדנים האמינו ב ברייקדאנס כלהיט חדש . הברייק דאנס  התחיל בארה"ב בעיר ניו יורק . הרקדנים האמריקאים, השקיעו את רוב זמנם בלרקוד ברחובות.

 ילדים קטנים ואנשים מבוגרים ממש אהבו לבלות את זמנם בצפייה על הופעות ברייקדאנס. מהר מאוד רקדני ברייקדאנס הבינו שהם מרכז האופנה והתחילו לשלב גם מופעים קבוצתיים לקהל שצפע בהם שנקראו שואו(Show). תוך זמן קצר רקדני הברייקדאנס " נחטפו" להופיע, בעולם הברים והמועדונים המקומיים.

ריקוד רחוב לבני מצווה

הברייקדאנס התחיל לעניין גם מקומות נוספים בעולם.  אומנות מופעי ברייקדאנס גדלה ברוב המדינות בעולם ובעיקר בגרמניה בתחילת שנות ה-90 עם תחילת התחרות "באטל אוף דה אייר" (Battle Of The Year) או בקיצור BOTY. הרעיון המרכזי היה לעשות תחרות מופעים קבוצתיים. בהתחלה היו רק קבוצות מקומיות שהשתתפו בתחרות, לאחר מכן יותר ויותר מדינות גילו עניין ושלחו נציגים משלהם לתחרות זו שבתוך הרשימה נמצאת גם ישראל.

נכון להיום הביקוש למופעי ברייקדאנס רק גדל ורמה של המופעים לא פוחתת משום מופע אומנותי אחר בעולם וזה רק מוכיח את העובדה שתרבות קטנה צמחה לאימפריה בתחום המופעים , מופעים שהיום הם בהישג יד לכל אחד במחיר הוגן ותמורה גבוהה מאוד לכל אחד.

סרטונים מתוך הופעות בארועי בני מצווה

אנו שמחים לשתף אתכם בסרטוני מתוך מסיבות בני מצווה שהפקנו. תהנו!