צור קשר! פגישת ייעוץ ראשונה חינם.

שלח
הדוא"ל חובה שולח... נא המתן
Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

תחילת דרכי ועבודתי כמפיקה  //  העבודה עם דני ויאיר...

02 ינו

"ואני רק רציתי שיר" חלמתי להיות זמרת ושחקנית… כך הכל התחיל….

חוה לוי זמרת

בעת שרותי הצבאי הייתי זמרת באירועים משפחתיים. הייתי החיילת הכי עשירה בבסיס.
לאחר נישואיי החלטתי ללכת לסדנאות משחק, שם פגשתי את הבמאי דני ליטאי, דני העביר סדנאות מעולות ומלאות בתוכן. דני סיפר לי, שיש לו המון עבודה והוא לא עומד בלחץ.
הצעתי את שרותיי כעוזרת בימאי ומפיקה, למרות שלא הייתה לי שום נגיעה לתחום.
דני ליטאי "הרים את הכפפה" ומשם הכל היסטוריה.
ניהלנו בשיתוף חבורות זמר. כל תוכנית הייתה ממש הפקה לכל דבר. לדוגמא ערב שירי אריק איינשטיין, ערב שירי חיים חפר, ערב שירים משירי השלישיות בזמר העברי.
לכל הפקה נכתבו מערכונים, נתפרו תלבושות נרכשו אביזרים ונבנתה תפאורה. השירים הוקלטו באולפני הקלטה . הכל היה מאוד מושקע. זכיתי לחוויה מיוחדת לימים, יצאתי עם חבורת הזמר של גבעתיים לחו"ל. למקומות שלא מגיעים אליהם אלא בנסיבות כאלה – כריתת ברית ערים- העיר גבעתיים עם העיר קייב שבאוקראינה.
לימים, דני ליטאי נקלע לצרה כספית, הוא חתם ערבות, ולא יכול היה לעמוד בהתחייבות.

דני ליטאי וחוה ביחד

הצעתי לדני שאפיק לו – הפקת תרומה. פניתי לחברו הקרוב, שייקה לוי(גשש) שיסייע לי במשימה . שייקה הפנה אותי לחבר נוסף, למלחין ליאיר רוזנבלום ז"ל.
התקשרתי ליאיר רוזנבלום ז"ל, לאחר הקדמה של תיאור הבקשה, הוא ענה לי "אם תהיי חברה שלי , כפי שאת חברתו של דני ותעשי עבורי, חלילה אם אצטרך, הפקה כזו, אני מבטיח לעזור לך…. סתם אני צוחק… אני לא באמת צריך"
קיימנו פגישה משולשת, בבית קפה נחמד, באבן גבירול. הייתה לי תחושה מיוחדת, בחורה בת שלושים יושבת עם שני ענקים מתחום הבידור הישראלי.
התוכנית להפקת תרומה ירדה מהפרק מאחר ודני הסתדר באופן אחר.

יאיר רוזנבלוםיאיר רוזנבלום ז"ל, הציע לי עבודה בהפקה, להיות המפיקה האישית שלו במספר פרויקטים.
מפיקה ראשית לערבי מחווה ליוצרים בזמר העברי, סידרת ערבים, שהתקיימה בתיאטרון חולון. עבודה מעצימה ביותר, חוויה מאין כמותה. לפגוש ולגעת בחומרים של יוצרים "ענקים", להיחשף באופן שונה לשירים שכתבו או הלחינו. לעמוד מול זמרים ותיקים וחדשים.
יאיר הכיר את הכישורים שיש לי (לפני שאני ידעתי עליהם) הוא הטיל עליי את מלאכת העריכה של אותם ערבים. עסקתי במלאכה בכובד ראש, ערכתי את הערבים באופן מיוחד- ממש מלאכת מחשבת.
הפקתי לכל ערב שירון מודפס . הקהל קיבל את השירון במתנה ויצא עם מזכרת והמון ערך מוסף מאותו ערב.
בערבים הללו, יאיר סיפר את הסיפורים מאחורי השירים, ראיין (סוג של חיים שכאלה)
כמו כן, השירים הושרו ע"י זמרים ותיקים, זמרים חדשים, מקהלה שהובילה את השירה כמעט כל הערב, סולנים מתוך המקהלה. אפילו אני קיבלתי הזדמנות לשיר שיר בערב מחווה לנורית הירש.
באותו ערב בעודו מזמין אותי לשיר, קבלתי ממנו הרבה סופרלטיבים מיאיר.
מבין הערבים שהפקנו בסדרה : ערב לחיים חפר ז"ל, נעמי שמר ז"ל, אהוד מנור ז"ל, משה וילנסקי ז"ל יבדו לחיים ארוכים יורם טהר לב, נורית הירש , חוה אלברשטיין ועוד…. כולם התארחו בערבים לכבודם.

כמו כן ניהלתי המופע "שיר לשלום" ערב משיריו של יאיר רוזנבלום ז"ל , המופע זכה להופיע על כל במה בהיכלי התרבות בארץ.
בעוד אנו עוסקים במלאכת הפקת הסדרה, נודע לנו, לאחר בדיקה, שיאיר חלה במחלה הארורה- מחלת הסרטן.

הוא טס לארה"ב לניתוח מיוחד בקיבה ובוושט. הנה מגיעה הנבואה שהגשימה את עצמה. היה צורך בהפקת תרומה ליאיר רוזנבלום המלחין הדגול. המון חברים עסקו בהפקת הענק הזו . המופע ארך ארבע שעות. בהשתתפות שלמה ארצי, גידי גוב, שלישיית הכל עובר חביבי, שלישיית הגשש החיוור, ששי קשת, דיוויד ברוזה ועוד אמנים רבים וטובים נוספים . דודו אלהרר ערך את הערב, אהוד מנור ז"ל הנחה חצי ערב, את החצי השני הנחתה רבקה מיכאלי.
ואני רק בתחילת דרכי קבלתי תפקיד של מנהלת הפקת ענק “מופע תרומה ליאיר רוזנבלום” בעודי מפיקה ירוקה…
יאיר החלים והמשיך לעבוד על הסדרה ובין יתר הדברים שעשינו יחדיו הפקתי בפועל הפקה גדולה מיוחדת בערב יום העצמאות – “שרים בחולות” בימוי צדי צרפתי הפקה עם תזמורת וזמרים מהשורה הראשונה אז… בין היתר דיויד ברוזה.

השאר תגובה